onsdag 31 december 2008

Bra sex och 15-åringar

Varning: Personer som inte känner för att läsa lätt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

När vi kommit hem till den filippinske killen blev det snabbt läggdags, skedning och lite lätt hångel och en låååång sömn, det var mörkt igen när vi vaknade.

Så var han lite sugen på sex och redan när jag följde med honom hem hade jag känslan av att vi inte skulle passa värst bra ihop i sängen och så var det ju. Men efter några sekunders betänketid bestämde jag mig för att ställa upp, det var länge sedan sist, för sånt brukar göra mycket ont på mig.

Nu visade det sig att det gick mycket mycket bra, det gjorde lite ont till en början, men han var turligt nog inte så välutrustad, dessutom var han varsam och tekniken var det inget större fel på. Jag hade flaggat innan att det skulle bli lite svårt, men bra gick det. Sedan bytte vi plats och han flaggade för att han hade samma problem som mig så man gick försiktigt och varligt fram. Det hela blev till årets bästa sex tror jag, inte illa.

Sedan blev det duschning och när det var avklarat var han kåt igen, men då blev det så att jag poserade naken medan han tillfredsställde sig själv. Det fungerade lysande...

Så blev det riktigt onyttig mat och efter det var det dags för mig att gå hem. På väg till bussen kollade jag upp mina tillgängliga ekonomiska resurser och tänkte "jäklarns vad med pengar jag gjort av med under juldagskvällen". Nu skulle det visa sig att det inte riktigt var så, för det fanns minst 250 kr i småpengar... Vanligtvis brukar man vara duktig på det där med småpengarna (i Danmark har man 20 kr mynt), men det hade jag inte varit kvällen innan tydligen.

Väl på bussen var alla sittplatserna upptagna utom sätet näst längst bak och längst bak satt några fulla ynglingar. Men jag ville inte stå utan tog tjuren vid hornen och satte mig. Det visade sig inte vara någon dum idé. Två var jättefulla och den tredje var bara berusad, och dessutom jättetrevlig, nästan så jag ville ha honom i säng, men 15-åringar vet jag inte riktigt, fast han är säkert mer erfaren i sängen än vad jag är...

Så hoppade jag av bussen, då hade jag bestämt mig för att ta ett par öl när jag ändå var i Köpenhamn och sedan åka hem. Så det blev en rejäl omgång skräpmat igen och så knatade man till kvällens första bar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ville ha honom i säng..
Puss.

Ponte sa...

Puss på dig födelsedagsnisse!