onsdag 10 december 2008

Vild onsdag

För er information, Tindras ekologiska glögg är inte värst god, den är lite för bitter i min smak. Glögg ska vara söt och lättdrucken enligt min ringa mening.

Just nu är det nobelprisutdelning i Oslo, Mette-Marit är med turligt nog så det blir någon jäkla ordning helt enkelt.

Och eftersom jag inte är inbjuden till nobel-festligheterna så har jag tackat ja till nått annat. Så ikväll ska jag hitta på nått jag aldrig gjort tidigare och hade det inte varit för att Spicy är ledsagaren så hade jag nog varit alltför blyg för att våga. Har funderat på att hitta på det själv ett par gånger men aldrig ens varit nära att klara det. Så det kommer nog en rapport om mitt syndiga leverne någon annan dag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tur att M-M bringar ordning och reda!

Vad, oh vad, har du nu hittat på?

Ponte sa...

En ny upplevelse...