måndag 8 december 2008

En kung

Fredagskvällen i Köpenhamn började rätt så avslaget. På tåget på vägen satt jag bredvid 4 kvinnor med svartmålat hår, svarta spetskläder och svart smink, de var nog inte riktigt vana vid sådan outfit för man har ju sett drags ett antal gånger som sett mer naturliga ut.

Nåja, efter en stund dök en bekanting upp och ytterligare några minuter senare dök hans kompis upp, en halvhet sydländsk sak, möjligen arab. När han sedan var på herrarnas berättade bekantingen att de andra killen tyckte jag var lite het, dålig smak helt enkelt...

Bekantingen gick och sydlänningen och jag bekantade oss med varandra. Det blev snabbt lite typ rollspelsartat, speciellt eftersom han snabbt meddelade att hans "powers" skulle inte ha några problem att knäcka mig så fick med mig hem. Han gick över till att titulera sig själv kung, och han behövde någon som mig att bo i hans källare så jag kunde få bli piskad när han kände för det.

Det var kul den första timman eller så, men efter det började det bli lite tradigt. Min kvinnliga intuition sa mig att visst såg han bra ut och visst hade han vackra mörka ögon, men det var nått i det hela som jag inte riktigt kunde sätta fingret på. Problemet som uppstod var att jag inte riktigt visste hur jag skulle avsluta det hela. Men när jag som bäst funderade på alternativ dök en kompis upp och kungen tyckte inte att det var kul längre utan tackade för sig och gick. Men han skulle dyka upp igen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att jag är tjej...

Anonym sa...

Jag hade ställt mig i hans källare omedelbums.

Ponte sa...

Annette - du har verkligen tur...

Kim - självklart!