fredag 28 september 2007

Det snöpliga slutet på helgen

Jag träffade på jylländaren i en bar, han satt där med någon kompis som var jättetrevlig och efter en stund dök det upp någon mer de båda kände, han var tydligen teaterskådis... Tre som känner varandra sedan tidigare + moi, gör att man blir lite utanför, speciellt eftersom jag inte riktigt är den som tar stor plats, men som tur var dök en av stammisarna upp så jag hade någon att snacka lite skit med en stund.

Sedan drog vi vidare och vidare och vidare och rätt snart hittade en av kompisarna någon som ville ta med honom hem och klämma på hans rumpa, så då var vi bara tre och vi hade megaskoj tills efter kl 6 på morgonen då vi kom till den sista nattklubben (Cosy Bar är den enda som är öppen vid den tiden) och det var knökafullt, varmt som en bastu och svettigt, så vi vände och gick ut igen.

Väl där utanför träffade jylländaren någon han inte träffat på flera år och plötsligt tackade han för en trevlig kväll och önskade mig en bra resa hem för han skulle på efterfest. Tack, hade du bara träffat snubben 2 timmar tidigare, så hade jag haft en chans att fiska upp nått bättre...

Nåja, då var det bara att åka hem, och Ponte ramlade hårt i sängen strax före 9 på söndagsmorgonen, sov 4 timmar, vaknade och var riktigt pigg, somnade senare i soffan och kunde inte sova på natten. Så trots tidigt i säng varje kväll i veckan är jag fortfarande riktigt trött...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var snöpligt.
Sådana är de - karlarna.

Ponte sa...

Japp, can't live with them and can't live without them...