torsdag 27 september 2007

Efter sexnovellens slut

När jag lämnade slottskvarteret och jylländaren, kändes det som om promenad och pizza skulle vara en bra kombination, men jag hittade inget bra pizzaställe, det första var knökafullt, det andra hade bara take away, det tredje hade priser från 129 danska och uppåt, det fjärde hade en jättekö. Så Ponte valde MC Donalds istället, det är emot mina principer, men i brist på bättre...

När man hade fått en timmas promme samt mat i magen så kändes det inte dumt att hitta en bar igen, men jag tror det var första gången någonsin som jag beställt kaffe i en bar, men det kände jag verkligen för och jag behövde lite mumsiga koffeiner dessutom.

Efter en stund sittandes i baren hade jag svårt att hålla mig vaken och bartendern undrade 2 gånger varför jag såg så hängig ut, det var ju lördag... Jag funderade faktiskt helt ärligt på att ta tåget hem kl 10 om jag inte piggnat till. Men så kom en trevlig latinoman, runt 40, som jag underhöll i baren ett tag, men han gick när jag snackade i telefon med min polare som satt ensam i ett hotellrum i Madrid så det blev ett halvlångt samtal...

När jag lade på kom de coola lädermännen, Ponte hade svårt att hålla tungan inne, men självklart hängde jag med dem ett tag tills de skulle på S&M-kväll på läderklubben. De tyckte jag skulle hänga med, men S&M är inte min grej och dessutom var jag inte direkt klädd för läderklubb... Jag tror inte jag skulle vara någon direkt övertygande master och jag vet sedan M (som jag dejtade förra hösten) och jag testade bondage att jag inte var någon vidare slav, jag kan bara inte spela rollspel...

När de skulle till att gå så fick jag SMS från mina favvo-farbröder att de snart skulle komma förbi, så jag beslöt mig för att stanna. Under tiden såg jag en av de prostituerade killarna med en farbror runt 70 i släptåg och jag SMSade med norrmannen men han hade ju jobbat på fredagskvällen och på lördagen svarade han inte på SMS fast vi bestämt på fredagen att jag skulle höra av mig om jag stannat kvar över natten.

Favvo-farbröderna (som nu kan läsa min blogg) dök upp och vi drack några öl på olika ställen och då fick jag meddelande från jylländaren att han var ute, så när farbröderna skulle till klubben mötte vi en slajmig bartender som gillar att flirtra med mig, så jag presenterade honom för farbröderna och när han började snacka, ursäktade jag mig och stack snabbt runt hörnet...

Så gick jag för att möta jylländaren och kvällen blev inte som planerat...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så poppis, dear.
SMS efter SMS, kamrat efter kamrat.
Det är du värd.

Ponte sa...

Det stod inte SMS, det stod S&M...