söndag 16 september 2007

Det blev Intim

Nu blev det som vanligt inte som man planerat... När jag kommit till Köpenhamn i fredags dök kompis H upp och vi fick en del öl och också en hel del shots och efter kom också Vikingen. Efter att han gått hem vid 3-snåret sände han ett SMS och skrev att han saknade att hålla om mig.

Usch jag känner mig som en dålig människa men jag har inte riktigt koll på vad jag vill och inte vill plötsligt igen, gud så jobbigt allt blir när man inte kan bestämma sig. Nåja, det är bara att ta det lugnt och tänka till kanske...

H brukar ju vara full och gå hem vid 2, men den här helgen var han minsann på festhumör och vi ramlade hem vid halv 8 på morgonen. Efter rätt många timmars sömn var H jättebakis på lördagseftermiddagen, men jag lyckades få med honom på en promme iallafall, frisk luft och lite blodcirkulation brukar hjälpa.

Efter en halvtimmas gående kom jag på att vi skulle gå vidare till Frederiksberg, så det gjorde vi och då kom vi på att vi skulle besöka Café Intim som ligger där. Det var ett trevligt ställe, med pianist och allt och efter 2 öl var kompis H på gång igen och vi tog en lång runda igan och Ponte tog tåget ham vid 6-tiden imorse. Inget sexande den här helgen, men vi träffade någon...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Typsikt karlar.
Först vill de inte vara ihop och sedan kommer skickar de patetiska sms. FUCK THEM ALL, I say.

Ponte sa...

Fuck them all, det kommer nog ta lite tid... Jag tror jag ska hålla till one-night-stands och bastuklubbar framöver, då slipper man känslomässiga problem :)