fredag 7 september 2007

Äntligen en fredag i hemmet

Det känns rätt skönt att för en gångs skull ha en fredagkväll i hemmet, fast jag känner mig totalt oinspirerad att göra nått. 2 dvd-filmer ligger och väntar om jag känner för det, och städning skulle behövas (desperat) det ser för djävligt ut, och jag har inte snackat med föräldrarna på flera veckor så det kan ju vara en idé och jag har en intressant utmaning i Locomotion framför mig osv. Men jag har satt igång att laga mat iallafall...

Planen är att komma i säng i vettig tid, men vi får väl se hur det blir med det. Hade ju varit skönt att ha någon att sova och gosa med, men det har man ju inte... Har fått tillbaka mina cowboy boots från reparation idag, så jag kan se 3 cm längre ut imorgon om fötterna pallar med sådana skor dvs.

Det blev då ett förvirrat inlägg, jag är förvirrad och har spelat besserwisser på jobbet idag igen, måste lära mig att inte komma med inlägg hela tiden. Men har man rikligt med Jeopardy-kunskap, svårt att hålla tyst och ett begär att hävda sig i fikarummet, så får man skylla sig själv antar jag. Ska börja med munkavle någongång...

Inga kommentarer: