måndag 24 september 2007

Sex vid slott och lite läder på det

Nu har jag lyckats komma ur sängen, men känner mig som en nyligen överkörd igelkott, taggarna är lite risiga och mjukdelarna vill inte riktigt följa med. Inte för att det blev en så hård helg, men nått var det som ställde till med min hängighet igår och jag har en idé om vad det kan vara...

Nåja, det blev en helg med en misslyckad dejt för kompis H, en norrman som inte dök upp, alltförmycket hångel och inte tillräckligt med sömn i en säng vid Amalienborgs slott, en välutrustad kille, några hotta läderbögar, en flirtande bartender, mina favvofarbröder och en horpojke.

Vill ni ha mer detaljer så får ni vänta tills den självupptagne och skrytsamme (dvs lilla jag) återkommer...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag väntar...
Klickar på "uppdatera" varannan minut.

Ponte sa...

Klicka på du bara!