tisdag 18 september 2007

En söt norrman

När det var Pride i Köpenhamn för några veckor sedan träffade jag på en kille med likadan MC-jacka som mig, så jag växlade några ord med honom och hans norska pojkvän (pv trodde jag). Och i fredags träffade jag på dem igen och snackade med norrmannen medan kompis H snackade med dansken.

Och när vi dök upp i samma bar på lördagen var de där igen och dansken (som visade sig bara vara hans kompis) var trött efter att ha varit ute de flesta kvällar veckan innan, så vi tog hand om norrmannen och släpade med oss honom vidare i natten. När vi bytte telefonnummer skickade han ett sms där han presenterade sig som M*** I***A...

Norrmannen är jättesöt och trevlig, lite blyg och osäker, så jag kände ett sting av dåligt samvete och bestämde mig för att inte ens göra ett försök utan bara ha trevligt. Det gjorde jag ju en gång tidigare, tyckte att människan var för bra för att bara ha en natt i sängen (mer om det finns här) men lyckades inte hålla mig från att dela säng med honom...

Norrmannen har inte fått något alias ännu, men det kanske kommer eftersom jag eventuellt ska träffa honom i helgen OM jag åker till Köpenhamn, har inte någon lust alls till Danmark just nu, men det kanske hinner dyka upp fram till fredag.

Norrmannen lämnade oss strax innan jag gick hem i söndags morse, men jag ska nog hålla honom som kompis och hitta en sexdejt istället kanske...

6 kommentarer:

Anonym sa...

M*** I***A...
????????????

Ponte sa...

Jag håller de andra bokstäverna för mig själv tänkte jag, några bra gissningar?

Anonym sa...

Norrmän är härliga! :-)

Ponte sa...

Oh ja, det är de minsann...

Anonym sa...

Inga bra gissningar alls! SVÅRT!

Ponte sa...

Nejdå, en baggis...