onsdag 26 september 2007

Sexnovell vid slottet - del 2

Varning: Personer som inte känner för att läsa lätt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

Fortsättningen kommer här

Och när det bara var några få centimeter kvar så tog han tag i min haka och ville att jag sakta skulle vandra upp igen samma väg och när jag nått hela vägen och vi tungkysts en stund så började jag sakta röra mig neråt igen. Den här gången blev jag inte stoppad när jag närmade mig och dejten uppskattade behandlingen.

Efter en timmas hand- och munövningar så var han inte lika nyduschad utan snarare aningen kletig, men lägger man sig mage mot mage så hamnar man liksom i samma tillstånd själv också och det hela spelar inte längre någon roll. Ponte var vid det här laget trött, mycket trött efter att ha varit uppe i 27 timmar...

Jag fick nog 2-3 timmars sömn innan jag vaknade av en hand som återigen masserade mina kulor, då var jag INTE sexsugen, inte det minsta, men klart man ställde upp och turligt nog var han rätt så lätt tillfredsställd för jag hade svårt att hålla ögonen öppna, så trött var jag...

Efter ytterliggare 2-3 timmars sömn blev jag väckt igen och han ville igen, fast då var jag lite piggare iallafall så vi kunde vara lite gos bus mys män i sängen, är det nått heterokillar också kan eller ska de till varje pris doppa Helge i kussimurran omedelbums?

Tredje gången blev det mer än bara hand- och munlekar, men ingen av oss var alltför inspirerade av det, så vi övergick till tidigare nämnda variant vilket passade båda utmärkt. Vi hade krypit i säng efter 8 på morgonen och vid 4 på eftermiddagen var vi båda nyduschade och påklädda, så jag tror att det blev ca 5 timmars sömn och 2,5 timmas sex, det var i minsta laget för mig, öh ja sömndelen alltså... By the way, det var nog den mest välutrustade jag delat säng med.

Han skulle dinera med sina föräldrar och vi bestämde att vi skulle träffas senare, vi ju också hade bestämt med kompis H att vi skulle träffa honom även om jag misstänkte att han skulle ligga utslagen med monumental bakfylla hela lördagen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fota honom (du vet.. hans)!
Dejta honom!
Älska honom!

Ponte sa...

Ska jag maila fotot till dig eller till Sebbe? Det kommer nog mera...

Rexxie sa...

Vadå maila fotot? Du skall naturligtvis lägga ut det på bloggen!

:-)