onsdag 27 februari 2008

Lördagskvällen fortsätter

Jag stod där med plånboken i handen för att stoppa ner mynten när en stor kille kom springande snett bakifrån , sprang på min hand och jag var helt övertygad om att han var ute efter mina pengar, men det var han inte, men jäklarns vad jag spratt till...

Nåja, efter den incidenten blev det till att ta en runda till en bar, jag skulle träffa favvofarbröderna så jag tänkte att det nog var smart att stanna där tills de kom, men det visade sig ta längre tid än förväntat. Men de måste ju få vara lite sena ibland. Farbröderna hade med sig ett par vänner, så vi fick lite dryck, traskade vidare och där kom de på att de skulle vidare igen och jag stannade en stund.

Jag träffade Jylländaren igen, men han var busy med sina vänner och så kom det in en annan fin sak i baren, vi var då bara 2 som satt i baren och ett gäng vid ett av borden. Så jag snackade med den nyanlända snyggingen, men efter en timma eller så visade det sig att han inte var värst intresserad, men jag höll honom sällskap tills hans pojkvän dök upp iallafall.

Under tiden hade farbröderna smsat och undrat var jag tagit vägen, men jag meddelade att jag kanske skulle dyka upp senare, men jag hamnade på ett annat ställe och sedan antog jag att de traskat vidare, så det gjorde jag också och där blev det mer äventyr...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han ville nog komma åt Pontes hjärta. Han ville ha din uppmärksamhet.

Ponte sa...

Det fick han minsann...