onsdag 13 februari 2008

Drag med äkta räv

Efter att ha demonstrationsobjekt för tungkyssar, så traskade Ponte vidare och träffade favvofarbröderna, de är bra att snacka med och jag hade ett litet problem att dryfta och fick riktigt bra svar, det är skönt att ha några att snacka med som förstår.

Efter ett tag dök någon upp som jag träffat ett par gånger tidigare och han är också en typ stalker, och jag orkar inte riktigt med honom, men som tur var så gick han vidare efter en stund och när favvofarbröderna också gått så funderade jag vart jag skulle gå, var skulle stalkern vara. Det fanns 4 ställen att välja på och Ponte valde det där stalkern var...

Ett tag senare skyllde jag på att jag skulle åka hem och gick vidare, men tror ni inte att han och hans dragvän med rävboa dök upp också där, dragen var mycket påtryckande och fick mig att ta emot en lapp med stalkerns nummer på, har med vilje råkat på att ha tappat bort den, vilken otur :)

Jag är inte så mycket för drags, det är inte nått jag överhuvudtaget tänder på och killar med jättelösa handleder är inte riktigt min stil heller vanligen, fast här kan man ju göra vissa undantag om de iövrigt verkar intressanta, men när det gäller dragointresset hkan jag inte ens tänka mig någon förmildrande omständighet som skulle få mig intresserad...

Och usch för att skjuta en räv för att likets skalp ska klä en drag! Det är en helt annan sak med kon som fick sätta livet till för mina skinnbyxor, den blev också en massa mat för oss ickeveggosar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch för stalkers och plåster. De finns dessvärre överallt men jag är rätt bra på att smita undan.

Ponte sa...

Det måste vara jobbigt, tur man inte är så attraktiv att man får värst många...