tisdag 12 februari 2008

Sömnlöshet

I söndagskväll var Ponte jättetrött och lade sig tidigt, dvs vid halv 10-tiden, somnade rätt snart och vaknade vid 2, lyckades sedan somna om efter 5 någongång och var snortrött när han vaknade på måndagsmorgonen.

Igårkväll upprepades mönstret, tidigt i säng, vaknade halv 2 och nu när klockan är halv 5 bestämde jag mig för att skita i det. Jag är rätt pigg just nu och 2 timmars sömn på det här skulle vara riktigt illa, jag skulle vara halvdöd.

Så istället blir det till att äta den sista lichiefrukten, skriva ett blogginlägg, porrsurfa och kolla morgontv redan kl 6 och kanske komma tidigare till jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Igår eftermiddag låg jag halvdöd i soffan och då tänkte jag på att du nog gjorde samma sak.

Ponte sa...

Det gjorde jag inte, kämpade mig kvar i vaket tillstånd hela kvällen, men men...