fredag 29 februari 2008

Snygghetero

Det blev en lite blöt kväll igår för Ponte, så jag är lätt trött idag, tur man inte har alltför krävande saker framför sig under resten av dagen... Jag var ute med några vänner här hemma, så det blev en liten barrunda i den skånska natten.

Och en mycket fin hetero såg jag, jag hade perfekt plats för att kolla på honom utan att det märktes så mycket, han hade något slampigt stycke kvinnokött med sig, men men... Han var mycket mycket fin, varför växer inte sådana som han på träd på ställen jag besöker i Köpenhamn? Jag hade ställt upp både det ena och det andra om han hade frågat, var så säker...

Vid midnatt var det så dags att traska hemåt och som den nattliga flanör och iakttagare man är, så funderade jag över vad en persisk matta gjorde mitt i gatan, varför ett framdäck till en cykel var ensamt fastlåst i cykelstället (resten av cykeln var någon annanstans) och hur mycket den mycket vinglige killen jag mötte på gatan hade druckit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid dessa djupa frågor.
En vacker dag får du svar.

Ponte sa...

Japp, någon som säger si kanske...