tisdag 19 februari 2008

Fidel och jag

Efter en dag där alla omkring har drabbats av kollektiv idioti (eller så är det jag som fått det) och bara kommer med korkade och ogenomförbara idéer, så har jag bestämt mig för att ligga lågt sista stunden innan hemgång, måste hitta ett nytt jobb...

Och Fidel lämnar nu över till yngre krafter, dvs sin bror som bara är 80, rena ungdomen... Så han måste också hitta ett nytt jobb, vi kanske skulle ut och söka jobb tillsammans, jag menar vi är ju rätt orakade båda två och jag tror nog att Fidel är rätt trevlig så där privat iallafall.

Har nu ett dejtningsdilemma, men det löser sig hoppas jag utan att jag blir uppfattad som "jävla sexdåre" eller nått liknande...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dejtingdilemma?
Du klarar ALLT, älskade.

Mitt jobb är värre ändå. Nya direktiv. 2 lappar kom upp samma dag, undertecknade av samma bitch. På ena står det "Gör A, speciellt på dagtid" och på den andra står det "Gör A på kvällstid, absolut inte på dagtid".

Man kan liksom inte göra rätt.

Ponte sa...

Då skiter du i A och gör D istället...