torsdag 7 februari 2008

Gaygala gäsp

Nja, det där med galor är nog inte riktigt min grej tror jag och reklampaus nummer ett efter 9 min gjorde det hela inte värst mycket bättre.

Det är lite trist att man bara får se bilder på kändisar och drags, men den hete killen som delar ut blommorna var nått att kolla på enligt min ringa mening...

Så här i läderveckan så får man väl lyfta fram ted åström, för läderbögarna verkar ha stannat hemma eller så visar man dem inte eftersom de inte riktigt passar in i den heteronormativa gaygalevärlden. Alcazar-plastbyxorna var väl inte så spännande eller?

Nåja ett år till nästa och då kommer nog Måns ut, bra tajming!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Måns!
Missade helt att det var gala på TV. Men jag missade nog inget. Gala efter gala efter gala efter gala efter gala efter gala efter gala efter gala efter gala.

Jag har roligare här, bland dina läderherrar.

Ponte sa...

Och fler kommer det att bli!!

Anonym sa...

Jag är så trött idag (så SJUKT trött) att det enda som skulle kunna hjälpa är en fet påsättning av en dominant läderherre.

Ponte sa...

Ring läderjouren!!!!!

Anonym sa...

Eller kanske han i din fräckis kan hjälpa mig...

Ponte sa...

Japp, det är någon dansk...