tisdag 13 oktober 2009

Så blev det en nakenchock också

När brunchandet var över i söndags dök Trekantskyssaren upp och sedan blev det vilt. Först klädde han av sig och sedan var det min tur och det klart man ställde upp. Det var inte så smart att klä av sig i baren när man har en dreglande farbror bredvid sig redan när man hade kläderna på, han blev inte bortskrämd tyvärr.

Sedan blev det till att ta på kläderna igen efter en timma, det var lite kallt om man säger. Dessutom var det lättare att värja sig mot mindre intressanta erbjudanden om man inte är naken. Trekantskyssaren gick sedan hem, han hade fortfarande kvar sitt problem med de båda pojkvännerna, men det får han lösa själv.

När det senare närmade sig stängningsdags så blev det till att besöka Nattklubben igen, hade ju missat sista tåget som vanligt. Där var det inte många människor, men jag fann mig en sittplats vid bardisken och spanade lite. Det fanns tre ganska fina unga män att titta på, men de var helt ointresserade.

Träffade så på en av den äldre mannens vänner, en kille som ser ut som en häst i ansiktet och dagen till ära var ordentligt onykter och talade totalt osammanhängande. I nyktert tillstånd är han en av de få människor jag träffat som är tråkigare än mig och i onyktert tillstånd är han nästan olidlig.

Efter att ha fått ett par shots (igen) så väntade jag bara på att klockan skulle släpa sig fram till första tåget för morgonen och då plötsligt började alla de tre fina unga männen att flörta, men då var jag inte på humör längre. Begav mig sedan hemåt och somnade gott hemma i sängen på måndagsmorgonen.

Inga kommentarer: