torsdag 22 oktober 2009

Nakenchock med spanking som tillbehör

I fredags när jag återvände till den vilda baren var jag orolig att S var där. Det var han inte som tur var. Såg att amerikanen satt längst ner i hörnet, men han såg inte mig. Höll mig sedan i bakgrunden tillsammans med Kulturkillen och det halva parets tidigare toyboy och ett par av deras vänner.

När amerikanen skulle till att gå passade jag på att haffa honom och vi snackade lite. Han skulle vidare till nästa bar och sedan hem och sova. Han var ju lite sliten efter natten innan… När turisten gått stod en väska kvar bredvid oss, så jag ringde honom ett par gånger innan jag fick tag på honom, men det var inte hans väska.

Så kom det halva parets tidigare toyboy på att han skulle klä av sig naken och hans kompis följde efter. Kulturkillen ville inte, men någon lyckades övertala också honom. Så kom piskgrejen (paddeln?) fram och toyboyen fick sig en omgång på rumpan. Vet inte riktigt vad en sådan tingest heter på svenska, men det finns en bild här.

De flesta i baren uppskattade showen, men jag vet inte om det var så spännande, är inte så mycket för spanking direkt. Sedan drog de på sig kläderna igen och vi kom fram till att det var läge att fortsätta festen i nästa bar.

4 kommentarer:

Kim M sa...

Ha! Fin lädergrej...
Och bra att du håller ordning på de där barerna. Håller ficktjyvar borta och ser efter väskor.
Bra!

Johannah sa...

Man får sig ett och annat skratt när man läser din blogg minsann. ;-)

Anonym sa...

haha, gillar det där med att du använder kådnamn ;) typ "S" och "Kulturkillen" ;D haha...
kram!

Ponte sa...

Kim - lite ordning ska vara...

Johannah - Härligt med lite skratt!

Stefan - Men det börjar bli svårt att hålla reda på alla "namnen"