torsdag 29 oktober 2009

Lite full kanske

Så var jag i Nattklubben i fredags morse, på väg till garderoben för att hämta jackan och åka hem. Jag hade en fråga att fundera på, vill jag verkligen följa med en het latinoaktig kille med vackra bruna ögon hem? Fick lite tunghäfta men stammade fram ett avvaktande ”OK” trots att jag inom mig fick fram ett rungande YYYYYYYEEEEESSSSS. Turligt nog var han lite onykter så han märkte nog inte min stamning.

Vi gav oss iväg nästan omgående och hamnade ute på gatan där han försökte hitta sin cykel utan större framgång. Jag hade ingen aning om var han bodde, men trodde att det var en bit eftersom han var på cykel. Han lät cykeln stå och vi traskade iväg. Det visade sig att han bodde i en stor fin våning 200 meter bort, härligt!

Vi kom in, in i sovrummet och han lade sig ner på sängen med kläderna på. Först då insåg jag hur onykter han faktiskt var. Han hade tydligen köpt ett "drick så mycket du vill hela kvällen"-armband. Fick hjälpa honom av med kläderna och mitt i allt flög han upp och stack på toa för att idissla rejält. Efter att ha borstat tänderna, gurglat nått och stoppat in en Läkerol så återkom han. Det blev inte mycket till hångel, men vi somnade gott, lätt inslingrade i varandra.

Vaknade efter några timmar av att han smekte min mage i sömnen, sov en stund till och vaknade igen av att han gosade med mig. Insåg att han minsann var mer het än jag trott, var fantastiskt glad för att jag inte hade huvudvärk för det låg liksom i luften att det nog inte skulle stanna vid lite gosande den här gången…

2 kommentarer:

Kim M sa...

1. Du får alltid till det.
2. Alla bor i stora, vackra våningar.
3. Såna där armband finns väl ändå endast i DK.

Ponte sa...

1. Nejdå, men ibland har man lite tur.
2. Verkligen inte, många risiga ställen har man hamnat i också.
3. Det är nog lite danskt, borde vara fler svenska ställen med sånt tycker jag.