måndag 5 oktober 2009

Ännu en långhelg

Jag måste säga att jag är totalt oförbätterlig, förstår inte att jag inte kan hålla mig hemma... Är rätt slut idag kan jag tillägga. Och varken mat eller sömn har det blivit heller direkt.

Fredagen innehöll morgonvärdshus igen, lyckades med det jag planerat, en lång diskussion om judendom, några brassar på gott humör, Ridaren, en öl för mycket och Lordis mamma.

På lördagen blev det armbrytning, jättefulla eftermiddagssvenskar, kort soffa, vänta ut regnet, kulturkillen, sist från baren, en snabbtur till Stockholm, gubbar och rejäl tur.

Och söndagen innehöll en biltur, brunch, en osammanhängande häst, naken i baren igen, några att flörta lite med, shots till förbannelse, darr, torrfisk och giftermål med en rysk toyboy.

Är nu dunderförkyld och toktrött, ska strax hoppa i säng tror jag.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Spännande diskussioner.
Och så mamma Lordi.
Inte illa.

Ponte sa...

Inte lite illa, mest mycket illa...