torsdag 1 oktober 2009

En liten björn

I lördags satt man så i baren på Nattklubben och kollade ut över dansgolvet och min blick föll på en kille som såg rätt bra ut och med mycket vackert hår. Blev sedan lite tveksam när jag insåg att han hade en björns kroppsbyggnad, men han upptäckte tydligen att jag kollade för han dök upp tillsammans med sina två kompisar.

Killen var jättetrevlig och ganska rolig, så Ponte bestämde sig för att han nog kunde testa en björn i sängen också, det har ju faktiskt inte hänt tidigare. Hans båda kompisar var förövrigt också trevliga och intresserade, måste börja se lite mer härjad ut i framtiden, hade ju vid detta tillfälle fått ca 8 timmars sömn de föregående två nätterna.

Hur det nu blev så undrade björnen om jag inte ville följa med honom hem och jag svarade snabbt att det nog kunde vara en bra idé. ”Då åker vi nu på en gång” blev svaret. Vi tog taxi och nådde kvarteren runt där både kompis H och Vikingen bor, mycket poppis område för homoer tydligen.

Fick vänta utanför porten i 10 minuter medan han röjde i sin lägenhet (som han förövrigt delade med 2 kompisar). Jag kom sedan in, vi slet av oss kläderna och nått förspel blev det väl inte direkt. Nu är ju Ponte inte riktigt någon som föredrar fyllesex och det var inte värst lyckat den här gången heller, men jag tyckte att vi ju kunde fortsätta nästa morgon...

2 kommentarer:

Kim M sa...

Jag ser fram emot en mer detaljerad fortsättning.

Ponte sa...

Den dök upp