onsdag 28 oktober 2009

Het latino med mörka ögon

Så satt jag där i den vilda baren med en inte så intressant irländare vid min sida och en slav i baren. Det blev historien under resten av kvällen i den vilda baren, varken mer eller mindre. Det blev verkligen ett långt besök, var där vid 19 och traskade därifrån kl 2. Hade då bestämt mig för att ta med mig irländaren och guida honom runt lite eftersom det inte fanns några intressanta människor att spana på. Irland må vara ett vitt blad på min sexkarta, men han var inte personen att måla ön röd.

Först nådde vi nästa bar där vi stannade en stund, men inget spännande hände överhuvudtaget. Istället drog vi till Dansbaren som också var riktigt livlös förutom killen som dansade oförtrutet runt stripstången i fönstret förstås. Så släpade jag med irländaren till Nattklubben. Killen var nu ganska trött och sliten, men det hindrade mig ju inte.

Efter en liten stund i Nattklubben nickade killen till i soffan och efter att jag väckt honom 2 gånger fick det bli tredje gången gillt. Lämnade honom när han höll på att nicka till och tog en lång kisspaus istället. När jag återkom hade han gått vilket passade mig bra. Kände mig förövrigt lite trött och det verkade inte direkt finnas några utsikter att hitta någon man för kvällen. Såg att bartender-slaven dykt upp, så jag snackade lite med honom, men jag insåg att det inte skulle bli nått där.

Avslutade snacket och gick mot garderoben när någon stoppade mig och sa ”hej”. Jag såg in i ett par vackra mörka ögon och på ett fint solbränt ansikte. Jag svarade med ett hej och hans svar blev: ”Vill du följa med mig hem?” När Ponte blir attackerad av en mycket het man av något latinoaktigt ursprung och vackra mörka ögon som vill ha med honom hem så får han tunghäfta… Dessutom var jag ju på väg hem, hur skulle det här gå?

2 kommentarer:

Kim M sa...

Jag tror att du tackade nej.

Ponte sa...

Det var ju den lättaste vägen