onsdag 21 oktober 2009

Lite sängövningar

I torsdags natt hade den amerikanske turisten och jag nått hans hotellrum, kläderna låg i en hög på golvet och vi hade just krupit i säng. Insåg att turisten såg bättre ut med kläderna på, han var riktigt lönnis i naket tillstånd, men det var väl inget större problem.

Sängen var inte anpassad till diverse övningar, två dubbelsängar med en 1 dm bred bräda som höll ihop sängarna gjorde att det inte gick att sova i sked på ett bekvämt sätt efter att jag blivit kladdig i skägget. Istället blev det till att ligga på varsin sida om mitten, ett klart minus måste jag säga.

Efter en sisådär 5 timmar vaknade jag och hörde hur regnet smattrade mot rutan. Var nu bakispigg och kunde inte somna om. Lyckades föra lite liv så turisten vaknade och jag blev bjuden på lite choklad med ”jordgubbar i champagne”-fyllning. Det var det första jag ätit sedan te och två ostmackor innan min avresa mot Köpenhamns (hade inte tid att laga nått) 18 timmar tidigare. Så blev det ännu ett blowjob och han var trött och somnade om. Det gjorde inte jag.

Efter att ha legat och vilat i 3 timmar var jag trött på det och dessutom vrålhungrig, så jag klev upp och duschade. När jag kom ut halvblind och blöt från badrummet hade han vaknat, men jag antydde inte ens att han kunde få ett blowjob till. Orkade inte riktigt bry mig just då ärligt talat. Han hade iochförsig en mycket bra lem som liksom passade utmärkt för avsugningar, men jag bestämde mig för att traska iväg istället. Vi bestämde att vi skulle träffas senare på kvällen om han kände för att gå ut.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Kräm i skägget är nog välgörande.

Ponte sa...

Absolut, mer sånt!