torsdag 11 september 2008

Taxi

Någon drog mig i armen, det var killen från tidigare på kvällen, han vars kompis fyllde år. Han ville snacka och gosa, men han var ju inte riktigt min typ måste jag säga, ingen drömman må något sätt. Men jag kände att han var en sådan om inte kommer att ge upp utan komma och tjata varje gång han träffade på mig. Så jag köpte läget och sa ja...

Han förklarade var han bodde, men jag hade bara en svag idé om var det låg, ute på landet utanför stan var det iallafall. "Vi tar taxi, jag betalar" tyckte han. Så vi tog taxi, åkte förbi det ena bostadsområdet efter det andra, så blev det åkrar och kor på morgonkvisten innan vi kom fram. Men det visade sig att han inte hade några pengar direkt, så jag fick ta en taxiresa på mitt kort, men den kostade bara sisådär 400 kr...

Taxin stannade på en smal gata med stora villor på, vi banade väg genom en mycket vildvuxen trädgård fram till en av villorna, men det visade sig att han bara hade en liten 2:a med kokplatta på bottenvåningen av villan, medan damen som ägde huset hade många rum och kök, men han hade ju en fin adress och det är ju viktigt för vissa.

Så vi klädde av oss och kröp ner, det blev ett antal timmars skedsovning, dessutom gaffelsovning, och när vi vaknade på morgonen kände inte någon av oss värst sexuella, vi gosade lite och så ville han visa mig vilken stjärna på deep throating han var och jag måste erkänna att han var duktig på det, men jag var inte alls sugen på nått. Dessutom hade han en lem som jag inte gillade, den droppade hela tiden i erigerat tillstånd och dessutom var den inte vacker att titta på, så jag avstod från att hitta på några övningar där.

När vi så till slut klev upp så kokade han kaffe, vi snackade lite skit och så kollade han på klockan och meddelade att nästa buss går om 8 minuter. Jag svarade att jag nog inte kom med den eftersom jag inte klätt på mig, men jag fixade till mig och gav mig iväg hemåt var tanken, men allt går ju inte som man tänkt, eller hur?

Och bara så ni vet: Den största testikeln som finns dokumenterad var den tillhörande en sjuk afrikan, testikeln vägde 69.3 kilo och mätte nästan 60 centimeter i diameter.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nu får du utveckla dig lite mer angående afrikanen. Hur bar han testikeln? Släpade den i marken eller hade han nån form av "upphängningsanordning"? Hur mycket vägde resten av hans kropp? //Per

Ponte sa...

Det är bra frågor, men jag saknar svar på dem tyvärr...

Anonym sa...

Vad betyder deep throating?

Ponte sa...

Påminner om att baka mandelmusslor...

Anonym sa...

DT är ju lovely. Tennis borde testa asap!

Ponte sa...

Ingår inte det i utbildningen när man läser statskunskap?

Anonym sa...

Vad är gaffelsovning?? När man googlar på det ordet kommer bara din blog upp :)