torsdag 4 september 2008

Så slutade kvällen

Efter att favvo-farbröderna traskat vidare stannade jag en stund till och traskade sedan vidare till nästa bar där jag mötte en jobbig människa som hela tiden ville att jag skulle förklara varför, hur jag kommit fram till nått och om jag har några belägg för det. Jag blev så trött, så jag tog en strategisk lång kisspaus när hans öl nästan var slut och när jag återvände 10 min senare hade han gått, skönt...

Istället dök två bekantingar upp och det hela blev riktigt trevligt. Den ena beställde en runda till oss andra och babblade så länge med den rätt nye bartendern som efter en stund glömt att han inte tagit betalt, det var ingen springnota kanske, vi bara missade att betala... Till slut blev vi utslängda vid stängningsdags.

Så blev det en långsam promme till nästa ställe och när vi kom dit så fanns en massa fina killar att se på, någon bekanting hängde där och jag såg dessutom att Ridaren var där men jag spelade som om jag inte sett honom. Men så blev jag bara tvärless och bestämde mig för att skita i det hela och gå hem, det var rätt så moget av mig tycker jag, eller hur? Men som sagt, det blev ingen överdrivet lyckad kväll, men lite småtrevlig var den väl...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen överdrivet lyckad kväll nej.
Jag skrattar dock alltid lite när jag läser "ridaren".

Ponte sa...

Du är så hunkig när du skrattar!