måndag 15 september 2008

På lokal

Lördagen började inte på bästa sätt, mitt Skånekort visade sig ha gått av på mitten och hängde bara ihop i magnetremsan, mycket irriterande, men jag lyckades få ett nytt och tanten lyckades läsa av det gamla till och med. Så bar det av mot Danmark och någon jag skulle träffa, en ny bekantskap.

Det visade sig återigen vara en sådandär inredningsbög, de som tycker att det viktigaste när de ska ut och parta är att det är :
Modernt
Inne
Designat
och
Har kändisar bland gästerna.

Ponte är totalt ointresserad av kändisar, saknar allt sinne för design och uppskattar det inte heller, och moderna ställen är blä, det ska vara ruffigt tidlöst. Så vi matchade inte varandra nått vidare. Trots det så fick vi väl en OK kväll, men jag var efter 2 minuter 200% säker på att jag inte skulle övernatta hos honom för maken till "Inte min typ" får man leta efter...

Vi drog runt bland ställena, det ena med fler panelhönor än det andra, det fi-i-i-ina folket som vissa skulle hugga av sig handen för att få vara en del av, väx upp! Dessutom fick vi på ett av ställena en kille som tuggade tuggummi med öppen mun bredvid oss i baren, sånt har jag svårt för. En del vackra yngligar såg vi, men jag vet inte om 18-åringar är riktigt min grej, men men.

Så hamnade vi nått av de trashigare ställena och jag hade lessnat på dejten, men han var lite svår att skaka av sig, funderade på att gå när han var på herrarnas, men man kanske kan få dåligt rykte av sånt (eller sämre iallafall), men vad vet man. Passade också på att ta en lång djup diskussion med en av mina bekantingar som jag träffade på och lät en av kompis H's vänner hångla med mig, men han gav inte upp iallafall. Hur gör man då?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sms! Eller mejla från mobilen o säg att du visst hörde av dig medan han kissade! =)

Anonym sa...

Men hade det varit en bögporrkändis (avdelning läder) hade det minsann låtit annorlunda!

Ponte sa...

Tennis - Hur ofta kör du med den?

Kim - japp, men då hade han ju iallafall haft några bra sidor...