lördag 6 september 2008

Smeka en naken kropp

Såg en kul profil på det där communityt, någon som beskriver sig som 69 kilo tung och 1,80 cm lång, då är man banne mig kort. Det där med mått är ju lite svårt ibland kanske... Som den petitessbög man är så måste man le lite över sånt.

Var på systemet igår och en äldre förvirrad kvinna frågade en av de anställda var de hade vitt vin, han undrade vilket vin hon var ute efter och hon svarade att hon bara ville veta var de hade vitt vin. Till saken hör att hon stod mitt i vitvinsavdelningen...

Under min lördagsrunda i det fina vädret idag på förmiddagen såg jag en mycket fin kille med halvlångt lockigt hår och bruna ögon och med en läcker tatuering längst upp på den nakna armen, sådana kan jag bara inte slita mig från, var tvungen att stanna i den i övrigt dötråkiga butiken tills hans flickvän var klar med shoppandet. Tyvärr är väl utomhus-i-vitt-linne-säsongen så gott som över så man får ju njuta av de sista man ser. Hade inte haft nått emot att smeka hans nakna kropp kan jag meddela...

I övrigt blev min fredagskväll spenderad i hemmet med surfning, tv-tittande, tupplur i soffan och inte nått spännande alls.

3 kommentarer:

Hasan sa...

Gamla pensionärer är så söta. Särskilt när det föreläser om hur bra vi har det i Sverige och hur hemsk det är med krig. Och när de har för sig att det är krig i mitt hemland och därför jag nu bor i Sverige. De är så söta. :D

Anonym sa...

Halvlångt lockigt hår och bruna ögon. Det är allt jag behöver tänka på denna morgon. ÅÅH!

Ponte sa...

Hasan - visst är de, jättesöta NOT

Kim - sånt tänker vi på ibland, det är bra för själen...