fredag 5 september 2008

Dejten

Vad kan jag säga om veckans dejt? Han var ju snäll och trevlig på alla sätt och vis, absolut, men vissa människor är INTE min typ helt enkelt och han kvalificerade sig i den gruppen med råge. Jag vet inte riktigt vad jag vill och vad jag vill ha, men vissa saker vet jag att jag inte vill ha iallafall.

Nu hade jag inte så höga förväntningar, speciellt inte eftersom det var en nätdejt även om denna faktiskt hade bild på sig, men på sättet han skrev till mig så kändes det inte som om han var tillräckligt livlig för mig,. har lite svårt för tråkisar som mig, de måste vara lite snackiga eftersom jag tenderar att bli tystlåten omkring tystlåtna och lite babbligare tillsammans med snackisarna.

Har en eventuell dejt på G imorgon, men jag tror jag avstyr det, vi har inte bestämt, bara funderat över att kanske träffas och ta en öl. Så tråkigt är mitt liv, men men...

2 kommentarer:

Anonym sa...

När de inte är ens typ så är de inte ens typ. Det är bara så.

Ponte sa...

Hmmm, intressant att du skriver det...