onsdag 10 september 2008

Manlig älskare

Idag kändes det som rätt dag att hoppa i säng tidigt, men jag måste bara kolla på tv senare ikväll och se ett inslag om Gustaf V's manlige älskare, det blir nog spännande!

När jag tidigare ikväll var och handlade saknade en av mina varor ett inlagt pris, så kassörskan traskade iväg för att ta reda på priset (som visade sig vara 14 kr). Hon verkade lite förvirrad och när hon gav sig iväg rev hon ner en bordsfläkt och var bara några millimetrar ifrån att riva ner ett 12-pack ägg som balanserade på en liten avlastningsyta. När hon kom tillbaka var jag övertygad om att äggen skulle gå i golvet, men trots yviga gester lyckades hon precis missa äggpaketet igen, sabla otur...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nå, hur var det med älskaren?

Kassörskan ville ha sina ägg befruktade av dig. Det fattar ju vem som helst!

Daniel sa...

Hon låter lika yr som jag.

Annars alles gut?

Ponte sa...

Kim - tror att hennes ägg gått i dvala, men man vet ju aldrig...

Daniel - ja men du frisknar ju snart till