onsdag 3 september 2008

Chaps

Lördagskvällen i Köpenhamn blev rätt stilla faktiskt. Började där jag brukar, inte värst mycket folk och inget intressant direkt även om en farbror försökte flörta, men jag var lite lätt ointresserad. Så jag hängde med en av mina bekantingar en stund och efter ett par timmar dök favvo-farbröderna upp och samtidigt dök också Vikingen upp, han irriterar mig inte längre, men när en av farbröderna traskat över och klämt lite på honom så traskade han vidare...

Så hittade vi plötsligt 2 män att kolla på, den ena är rätt OK i nyktert tillstånd, men för femmi efter några drinkar, men han har en fin kropp trots allt, fast han brukar ragga upp äldre män och det får han väl fortsätta med tror jag. Den andre var en kille i jeans med tillhörande chaps och läderarmband (som man har på överarmen) med stora metallringar i, fräckt tyckte jag och det tyckte farbröderna också...

Efter ett tag skulle de iväg och förlusta sig lite, men jag stannade ett tag till, fick ett förslag jag kunde tacka nej till och traskade sedan vidare och hade redan då känslan att det nog inte skulle bli nått hånglande den kvällen, men man vet ju inte...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du tycker ju att allt som är lite lädrigt är läckert!

Ponte sa...

Japp, lovely!