tisdag 16 september 2008

Sex eller 6

Jag kämpade vidare för att få killen jag träffat att ledsna och gå hem, men det var inte enkelt. Lät någon som ville känna på mitt könshår (med tillhörande kön för övrigt), såg till att beställa lite extra dryck osv. Inget hjälpte, men till slut när jag redan givit upp så var han trött och skulle åka hem. Då var också Ponte trött och seg och hade ont i huvudet. Det var ingen kväll som blir ihågkommen som rolig, tro mig...

Hungrig var jag och kom på den lysande idén att dra till McD kl halv 5 på morgonen, inte bra tänkt för när man kom in låg påsar, halvätna menyer och allt övrigt skräp i drivor på golvet och det låg en riktigt äcklig stank över stället, kön var megalång och det kändes bara så totalt ofräscht. Begav mig till 7-eleven istället och fick nått tråkigt men helt OK.

När jag stod och väntade på tåget stod en riktigt het kille några meter bort, våra blickar möttes ett antal gånger, men jag tror inte han var så intresserad för han gick till slut och ställde sig på andra sidan perrongen. synd... Hoppades att han skulle hoppa av på samma ställe som mig, men det gjorde han dessvärre inte.

När jag så kom hem var klockan drygt 6 och temperaturen visade knappt 6, så kvällen slutade med sex dubbelt upp, både drygt och knappt...

2 kommentarer:

Daniel sa...

Herregud vilken kväll.
Lugna ner mej med te nu vetja!

Ponte sa...

Te är ett begrepp öppet för tolkning...