lördag 27 september 2008

Beslutsångest

Fredagen dominerades av beslutsångest, det fanns ju några lördagsalternativ.

1. Regnbågsparad i Malmö följt av eftermiddag, kväll och natt i Köpenhamn
2. Vanlig Köpenhamnsrunda
3. Läderklubben i Malmö (extra folk eftersom det är festival kanske) och mitt i natten åka till Köpenhamn
4. Läderklubben i kbh som har nakenfest

För att komplicera till det skulle jag ju ut igår här hemma och man vet ju aldrig när och hur man vaknar efter en utgång...

Till slut försvann ettan eftersom jag inte klev upp så tidigt, trean har jag avskrivit och fyran känner jag inte riktigt för så det får bli en tvåa igen, så får vi se om favvo-farbröderna dyker upp ikväll...

2 kommentarer:

Hasan sa...

Jag har helt och hållet missat att det var regnbågsfestival i Malmö. Igen. Det blir lätt att man försvinner i sin egen värld när man har mycket att göra :D.

Ponte sa...

Men oj, hur kan man missa nått så viktigt??