tisdag 9 september 2008

Så jäkla het

Vilken vacker kille jag såg igår! Var ute och tog en öl med en kompis och vid bordet bredvid satte sig några ynglingar. Den ene var mycket mycket het om än mager som en jakthund, men vilket vackert hår. Jag hade till och från svårt att koncentrera mig på vad polaren sa, var bara helt fascinerad.

Men att sitta och halvstirra på någon kan vara mycket irriterande för den som blir stirrad på, men han tittade tillbaka många gånger. Kände mig dock som farbrorn i Köpenhamn i helgen även om åldersskillnaden var något mindre. Jag är fortfarande helt till mig så här ett dygn senare...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så hur var håret?

Ponte sa...

Halvlångt i liten tofs, chokladbrunt, mums!!

Anonym sa...

Chokladbrunt är mums. Kanske lockade det sig lite också?

Ponte sa...

Det var mycket mums, lite självlockigt tippar jag på, men det var ju uppsatt i en liten tofs...