fredag 19 september 2008

Speglingar

Jag ser nått fascinerande ut genom fönstret på jobbet, på ett garage på andra sidan en stor gräsmatta sitter en liten mycket blank vindmätare och under ett par minuter nu på morgonen ligger solen exakt så att strålarna speglas på ett ställe i vindmätaren när den snurrar så jag får strålen in genom fönstret. Någon hundradels sekund senare får jag den igen för då speglas strålen från vindmätaren i ett fönster och träffar sedan mig. Klart fall av långsökt, men jag var bara tvungen att sitta och titta på det, usch vad man är lättroad.

Själv är man ju så blek om benen att man kan göra solkatter, men det är ju en helt annan historia...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ett tecken!
Något fantastiskt är på väg att hända.

Ponte sa...

Du har så rätt, plötsligt händer det!

Anonym sa...

En lem liksom bara... ploppar fram!

Ponte sa...

Kanske det kanske, eller två eller tre...