tisdag 2 september 2008

Höst igen

Idag är jag mindre vresig, men mera trött, tänk att jag inte kan lära mig att komma i säng i tid! Men som man säger, är huvudet dumt får kroppen lida... Igår började Poirot igen, 4 nya färska avsnitt, men jag i min klantighet glömde helt bort det, får pricka in det nästa måndag istället kanske.

Inatt blev det också lite drömmande, Ponte traskade runt i skinnbyxor i tid och otid och var totalt felklädd i alla situationer, det påminde om verkligheten, men på ett lite annat sätt, det där med kostymer har aldrig riktigt tilltalat mig, trasiga jeans är betydligt bättre, men så länge man jobbar här så får man nog hålla sig till hela byxor tror jag, de är lite lättstötta människorna på det här stället.

September och höst, det känns OK på ett sätt men vemodigt på ett annat, vi får hoppas på en bra höst med många snygga män i vägen!

2 kommentarer:

Daniel sa...

Å snart kommer ju jag till sweden, då blir det snygga män på gatorna må du tro!

Ponte sa...

Härlig! Synd bara att Stockholm är så lååångt bort...