måndag 22 september 2008

Sömnproblem

Idag är Ponte så trött så trött, allt för lite sömn under helgen trumfades med en söndagsnatt då det var hopplöst att somna. Idag på jobbet var jag så trött att det ena ögat sved, men nu när det närmar sig läggdags är man ju pigg som en lärka igen, alldeles hopplöst. Det får bli svepande av ett stort glas rött före sänghoppningen tror jag.

Nu är jag sååååå less på sömnproblemseländet, less less och trött på det! Som grädde på moset har man dessutom dragit på sig en förkylning vilket betyder att man sover ännu sämre, usch...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Valerina! =) Då kommer du sova fint.

Ponte sa...

Nej tack, de är beroendeframkallande, det är iofs vin också, men det är inte lika lätt att svepa ett glas rött bara sådär som att ta en kapsel...

Anonym sa...

Regelbundna sovvanor på helgerna skulle nog råda bot på dina sömnproblem men jag antar att det inte är någon bra lösning... :-) /Per

Ponte sa...

Vet inte om det skulle göra det, har lidit av sömnproblemen sedan jag var barn, vissa kvällar är det stört omöjligt att samla tankarna, de bara drar iväg med mig...