torsdag 25 september 2008

Bara tungor i halsen, ingen lem

Också lördagen bjöd på en Köpenhamnsresan med tillhörande äventyr. Efter att ha sovit 4 timmar, legat i soffan halva dagen och lyckats med en timmas tupplur så var man fit for fight och gav sig iväg igen. Är man patetisk eller desperat är frågan…

Tanken med kvällen var att träffa kompis H och favvofarbröderna. H hade inte svarat på mitt SMS, men ibland svarar han inte utan dyker bara opp, men den här gången hörde han av sig när jag redan var i Köpenhamn och meddelade att han var hos familjen utanför Köpenhamn. Favvofarbröderna hörde också av sig och meddelade magsjuka, så Ponte fick ta sin barrunda själv…

När jag kom till den första baren satt den jobbiga farbrorn där och var redan rätt så berusad, men han hade hittat ett lämpligt offer, en ung mycket berusad snubbe och de verkade komma bra överens. Jag tog plats på behörigt avstånd i alla fall.

Efter att ha snackat en stund med någon bekanting hamnade jag i ett litet vakuum, till vänster ett hånglande par och till höger 3 tomma platser bort satt den jobbiga farbrorn. Men så dök det upp en trevlig kille med rätt hög gäll röst och ställde sig vid min sida. Han hade tydligen börjat kvällen på ett ställe iförd kjol och nu hängde han där i läderbyxor med en gylf baktill (så det bara är att öppna och släppa in någon/något) och två dragkedjor framtill. Han skulle bara få en öl innan det var dags att dra på SM-kväll. Något säger mig att han var mer M, men man vet ju aldrig…

När han skulle till att gå fick jag en rejäl tungkyss, vilket uppskattades, men jag tackade nej till förslaget att hänga med på Sado-Masochistisk kväll i läderklubben, det är inte riktigt min grej känner jag…

Medan jag snackade med SM-killen kom en av mina svenska bekantingar in i baren jättefull och han brukar då vara lite gosig, så när den andra killen gått kom bekantingen och undrade om inte han också kunde få tungkyssas lite och det fick han givetvis. Och näste på tur var en svart kille som rör sig som en kvinna och det klart man inte tackar nej, men på förslaget att hänga med honom och någon äldre man på nattklubb och dansa bestämde jag mig för att avstå.

Hade ju planerat att ge mig ut och testa de andra ställena lite, men jag kom inte iväg och de två sista timmarna i den baren hade jag en spritt språngande naken man som barkompis, funderade på att pussa hans lilla ”vän”, men valde att avstå. Han brukar vara naken i baren ibland, han har ju en rätt så fin kropp så det klart att ingen misstycker. Jag har aldrig direkt snackat med honom, men det gjorde jag den här kvällen, mycket trevlig kille måste jag säga.

Inga kommentarer: