måndag 18 januari 2010

Usch vilken natt

Min släng av jetlag från senaste köpenhamnsbesöket gjorde sig gällande inatt. Först kunde jag bara inte somna och när jag till slut lyckats med det plogade man gatan utanför vid 4-snåret. Lyckades somna om efter en timma eller två, väcktes av nästa plogrunda, lyckades somna om efter en timma eller två och kl 9 ringde telefonen. Inte en lyckad natt...

Idag är det tvätt- och städdag, har varit ganska duktig hittills. Kan förövrigt berätta att glittret från nyår inte gick att bli av med i tvätten, men lite mindre kanske det blev iallafall. Får rolla kläderna antar jag.

4 kommentarer:

Kim M sa...

Glitter sitter kvar i flera år!
Hoppas städ och tvätt gick fint. Det är det som står på morgonens schema här hemma.

Ponte sa...

Lycka till med de husliga bestyren idag!

Kim M sa...

Tack... Jag sov till 11 (somnade 4-5) och har ännu inte riktigt kommit igång.

Ponte sa...

Ajdå, men gott om tid...