fredag 22 januari 2010

Instrument i kirurgiskt stål

Imorse hade jag tur, kom precis med ett tå som var 15 minuter sent, nästa skulle gå 30 minuter senare (allt var mer och mer försenat eller inställt samtidigt som 2 tåg stod parkerade). Såg grannpågen med den fina bakdelen igen.

Annars inte mycket skoj, har botaniserat bland diverse gynekologiska redskap, mycket intressant, men inget jag skulle få för mig att låta någon använda dem på mig. Avancerade instrument... Någon som har några bra synonymer till cockring (förutom penisring och kukring)?

Glömde äta lunch, kom på det först vid tresnåret när jag darrade framför datorn, men bättre sent än aldrig. Lyckades givetvis inte hålla mig borta från den vilda baren men slapp shots och fick se ett par bara (om än feta) överkroppar, men bättre än inget antar jag. Kändes märkilgt att traska hem tidigt på kvällen en fredag, vet inte om det någonsin inträffat förr.

Har nu just kommit hem och pastavattnet är på uppkokning. Ska bli skönt att få krypa ner och snarka sött några timmar innan man ger sig av till jobbet igen imorgon. Ångrar nu min veckoplanering för nästa vecka, men det är lätt att vara efterklok.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Vad sägs om kukgloria?

Ponte sa...

Varför inte