tisdag 19 januari 2010

Attackerande postlådor

Planen i torsdags var att ta mig till Centralhjørnet för att se deras uppträdande, men det orkade jag plötsligt inte när jag väl var framme. Begav mig istället till den Vilda baren. Kvällen blev ganska stilla, en radda stammisar och trevligt.

En av stammisarna (känd för sin snålhet) hade en rejäl sårskorpa mellan ögonen, det visade sig att han i en av fastigheterna han äger inte tänt i trappuppgången när han varit där morgonen innan, istället hade han brakat rakt in i det nyuppsatta postboxstativet. Räknas det som dumsnålt?

Det blev i alla fall en billig början eftersom någon jag dejtat en gång i tiden bjöd mig på öl, någon annan okänd gubbe bjöd mig också på en. Så blev det några shotsrundor som vanligt och det är nästan så man börjar fundera på att bli nykterist…

Funderade efter några timmar på att bege mig till nästa bar, men då hände något…

2 kommentarer:

Kim M sa...

Dumsnålt var ordet.

Nu undrar jag såklart vad det var som hände...

Ponte sa...

Får du veta imorgonkväll