onsdag 27 januari 2010

Snöig i håret

Imorse var det stilla snöfall och mina funderingar på trassel stannade vid just funderingar. Resan avlöpte på godkänt sätt. Såg förövrigt en hunkig sak på pendeltåget.

Dagen innehöll inga större skandaler mer än att larmnissarna som beräknat att det hela skulle ta 3-4 timmar att fixa har nu gjort av med minst 16 och än är det inte helt klart. Imorgon sätter jag så igång med de svåra sakerna, många jättelemmar i gummi ska avklaras liksom en hel del piskor, elmisshandelsverktyg förrejäla sexövningar och annat lurigt. Men jag ser fram emot det iallafall.

Skulle gå med posten i snöstormen, usch. Var vithårig när jag återkom och hade dessutom snö i skorna. Hemresan blev rejält försenad eftersom det var snö i växlarna. Jobbigt... Men imorgon har det nog bättrats lite hoppas jag.

Inga kommentarer: