söndag 31 januari 2010

Nakenkvart

Efter att ha jobbat hela torsdagen så begav jag mig ut i kvällen. Nådde den Vilda baren där det var rätt lugnt och stilla. Bartendern körde en nakenkvart och några av gästerna drog av sig tröjorna. Den ena föll sedan över två tunga barstolar och ner på golvet. 3 personer fick hjälpa honom på fötter igen. Allt för många glas whisky tror jag…

Några av stammisarna var på shots-humör, så det blev ganska blött tyvärr. Träffade en thailändare (vars engelska är så kass att jag knappt förstod honom) och en tysk som var ganska trevlig och följde med bartendern hem.

En av bekantingarna dök upp, han hade tappat rösten. Jag rekommenderade silverrom, men han var inte värst övertygad om det kloka i förslaget. Bartendern som tidigare kollat på handboll när han inte hade nått att göra fick istället musiktrassel. Så kan det gå…

2 kommentarer:

Kim M sa...

Musiktrassel orkar vi bara inte med.

Ponte sa...

Nej, det var jobbigt