onsdag 23 december 2009

Uppträngd mot väggen

På fredagsmorgonen efter trekanten och 90-minuterssömnen nådde jag Morgonvärdshuset. Stället var nästan tomt, men det var i alla fall varmt och skönt. Det satt två ganska berusade killar bredvid mig och när jag var på herrarnas trängde den ena upp mig mot väggen vilket kändes mycket otäckt. Kom loss med en liten fint. Han blev förövrigt utslängd ett tag senare då han somnat i baren två gånger.

I lokalen finns tre spelmaskiner och en kille spelade först på den ena och fick jackpot efter ett par minuter. Sedan gick han vidare till nästa, samma visa och han tömde också den tredje. Tror han drog in drygt 3000 danska på en kvarts spelande… Träffade en av dem som jobbat i Nattklubben som undrade om hånglet natten innan varit bra och jodå, det fick definitivt godkänt.

Tröttnade på dem vid lunchtid och begav mig till nästa ställe. Några stammis-farbröder var de enda besökarna vid den tiden en fredag, en av dem flörtade vilt, men jag hittade en tidning som lästes grundligt. Insåg att den trevlige bartendern strax skulle till att öppna, så jag traskade dit och fick vänta 10 minuter ute i kylan eftersom han blivit försenad. Bjöds återigen på het svartvinbärssaft som muta…

Efter en del trevligt snack fick jag en intressant julinbjudan, en klart udda sådan måste jag säga, men spännande med nått annat för en gångs skull. Så traskade jag vidare till den Vilda baren igen och träffade som vanligt en omgång stammisar. Det blev en ganska kul och trevlig kväll, Trekantskyssaren SMS:ade och undrade om jag inte ville komma och äta middag med honom och hans pojkvän, men jag kände inte för att leta mig runt i Köpenhamn i kylan utan avböjde.

Någon berusad herre undrade om jag inte ville hänga med honom på herrarnas för lite sex, men jag avböjde vänligt men bestämt. Den amerikanske journalisten dök upp liksom en trevlig bekanting och Trekantskyssaren. Den sistnämnde var rätt kul, först beklagade han sig över hur jobbig belgaren som cyklat till Köpenhamn och som satt bredvid honom var. Minuten senare gick de båda på herrarnas och hade sex.

4 kommentarer:

Kim M sa...

Vilken typ av sex hade de?
Oralsex?
Analsex?
Petting?
Golden shower?
Fist?

Ponte sa...

De hann säkert med allt under den dryga kvarten. Kanske lite SM också...

Kim M sa...

En hel kvart. Ja då hann de med hela programmet.

Ponte sa...

Minst sagt