fredag 11 december 2009

Dagens kryptiska inlägg

Nu ska Ponte snart hoppa i säng för att ta sig tidigt upp imorgon. Det är nämligen saker på gång, imorgon blir en viktig dag. Ska bli skönt att få bli av med den lösa tråden, hoppas hoppas hoppas att den tar mig dit jag vill. Hur det än går så är den lösa tråden inte lös längre inom kort.

Nu gäller det att vara laddad imorgon vid lunchtid och göra en performance för att framstå som bäst utan att verka skrytsam. Och jag som inte gillar sånt. Nåja, vi får se hur det går...

Håll gärna alla tummar ni har!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Håller tummarna för "något som jag inte vet vad det är" *S*

Nu kommer jag säkert med någon gammal "nyhet", men såg detta å tänkte på dig.

Under december månad bjuder Stockholm Pride på 50% i rabatt när du köper veckopasset till 2010. För vuxna betyder det att du lägger ut ynka 400kr istället för ordinarie pris 800kr. Ange koden "Julklapp" när du köper biljetten.

http://stockholmpride.org/2010/Biljetter/

Kim M sa...

Spännande, raring.
Jag sitter här och ser fram emot en uppdatering.

Ponte sa...

Camilla - Tack för tipset!

Kim - Det kommer nog...