onsdag 2 december 2009

Bastuklubbsbesök

Varning: Personer som inte känner för att läsa lätt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

Så satt vi där i en bar i fredagskväll och min latinodejt (som för övrigt bara var halvlatino men i alla fall). Han ville till bastuklubben och dra igång lite gruppsex, jag var inte värst sugen. Brukar inte vara värst sugen på sex när jag börjar närma mig lätt onykter, dessutom är jag sämre än vanligt i sängen (eller i detta fall på en brits) än vanligt. Men snäll som man är så ställer man ju upp.

Vi hamnade på bastuklubben, klädde av oss, tog en liten lov runt stället och så tog han med mig in i en av kabinerna, låste gjorde vi inte… Efter 2 minuters hångel så ville han att jag skulle stå upp på britsen så han kunde suga mig medan han själv stod på golvet (han var inte så lång, två tållor hög tror jag man säger här i Skåne).

Efter det blev det lite mer hångel och efter att han lite kärvänligt bitit mig i kinden (det blev nått som ser ut nästan som ett sugmärke) blev jag lite impulsiv och gjorde jag en liten attack mot hans lem och slickade på den 2 gånger. ”No No Stop” ropade han, jag tittade upp och han kom. Det var banne mig det snabbaste jag varit med om…

Efter det var han inte sugen på nått mer, vet inte om han skämdes för sin megatidiga utlösning eller var det var, men han ville ner i lobbyn, så det gjorde vi. Det var en hel del action förövrigt på stället, det kunde man höra, vissa har ju högljudd sex. Så duschade vi och traskade iväg, hundra kronor för två slick och en lång dusch…

Sedan ville han att vi skulle tillbaka till den Vilda baren. Min hjärna arbetade för högtryck för att komma på ett sätt att bli av med honom, för nu hade jag liksom tröttnat. Alla mina förväntningar och förhoppningar blev till totalt platt fall.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Men ååååh!
Tänk om man kunde komma så snabbt.
Det vore nästan lite befriande.

Ponte sa...

Nja, sådär...