tisdag 7 oktober 2008

Bar och shots

Nu ska vi attackera lördagens händelser. Det började med att jag hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle ha på mig och tillslut var det till att tokskynda till stationen och eftersom solen var på väg ner och det var 14-15 grader blev det mycket svettigt. Sedan blev det tågtrassel och på det hela taget en lätt irriterande start på kvällen.

Ramlade in på kvällens första bar, knappt 10 personer, men rätt trevligt iallafall, shots blev det för många av och det är inte helt bra för min kropp. Den tycker inte riktigt om shots... Efter att ha hängt där med stammisarna i några timmar dök ingen mindre än Frisyren. Det hela blev ju lite sådär efter att jag ju ställt in vår dejt för mer än en månad sedan, en del kallprat och inget mer, men men...

Ett tag senare var det läge att ge sig iväg på en liten runda och det visade sig senare att favvo-farbröderna hade kommit till Köpenhamn och hamnade på baren några minuter efter att jag gått, typiskt, det hade varit kul att babbla lite med dem ju. Men jag träffade på en trevlig och rätt snygg bekanting ute på gatan, han kommer att dyka upp igen så jag ska hitta på ett namn till honom tror jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag litar inte alls på Frisyren.

Hoppas du kommer på ett passande namn för snyggingen. Det vet jag iofs att du kommer göra.

Daniel sa...

hehe, drama drama i ditt liv.

Tänkte beställa resa till Playa del Ingles med Tryggves Resor, vill du följa med? Så får du vila upp dej!

Anonym sa...

Ååhhh kan han inte få heta Peter!? =)

Ponte sa...

Kim - Honom litar jag på av en mycket speciell anledning...

Daniel - Tryggves resor, det låter skumt...

Tennis - Peter blir det! Men det går ju inte, jag vet ju en het solbränd snubbe från norrlands inland som heter så, vi kan ju inte ha två...