torsdag 16 oktober 2008

Sex i bar del 1

I fredags var det tokmånga människor på stan i Köpenhamn, det var nämligen kulturnatt. Det innebär gratiskonserter, alla butiker i centrum är öppna till 21 eller 22 och Ponte såg många män han gärna hade släpat med på homobar, men han hade inte modet att fråga... Kvällen hade annars börjat med en rolig och snackig tant på tåget, vilka idéer vissa människor har, nåja det var lite kul men jag hade inte pallat värst många minuter till.

Så hamnade man i kvällens första bar, knappt en människa och det dröjde inte mer än en kvart innan de två på barens hörn började hångla och det hela slutade med att den ena fick sig en avsugning. Vi andra drack öl...

En stund senare traskade de in i det mörka hörnet och av ljuden att döma pågick viss action och det var INTE avsugning den här gången. Nåja de kom tillbaka till baren efter en stund, drog upp byxorna, tog ett par shots och traskade ut i natten. En stund senare bestämde också jag mig för att bege mig ut i nattvimlet.

Nästa bar hade i det närmaste fullt och ett par av mina bekantingar hängde där för ovanlighetens skull, men det största minnet där var den svenska mycket berusade gubben i kostym som överöste mig med komplimanger, men jag spelade hard to get, det kändes säkrast så...

Så blev det till att gå vidare och jag hamnade i ett mycket trevligt gäng i nästa bar även om mängden folk var lite skralt, så det blev ett par roliga timmar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har då aldrig upplevt såna här saker under mina vistelser i Köpenhamn.
Vad har jag gjort för fel?

Anonym sa...

Ja, jag säger detsamma som Kim! Kan du inte anordna guidade turer till de intressanta bögbarerna i Köpenhamn? //Per

Ponte sa...

Kim och Per - Fel tid, fel dag eller fel bar kanske. Jag har hört sexhistorierna men aldrig sett mer än blowjobs tidigare i den baren...

Anonym sa...

Hmm... nästa gång jag gör stan blir du min ledsagare.

Ponte sa...

Klart man ställer upp och vallar en hunk på stan!