fredag 3 oktober 2008

Sug

Äntligen fredag igen och jag har just sett en fin tränad bar mage på en kille som stod utanför mitt fönster och skulle imponera på två tjejer, så min dag är lite extra ljus kanske... Saknar annars totalt motivation idag, har haft två informella möten och fikat, mycket mer än så har jag inte lyckats med idag. Jobbet suger...

Dessutom är det tråkig höst, träden gulnar, jackorna blir tjockare, mängden naken hud minskar i snabb takt och man har ett antal mörka och kalla månader framför sig. Hösten suger...

Kände igårkväll att jag verkligen saknade någon att gosa med, en varm mjuk man i sängen som man kan hålla om och busa lite med, en bra sängkompis hade suttit fint, men de står inte i kö just nu om man säger, veckans enda erbjudande hittills handlade om gruppsex, klart man inte sa nej. Män suger...

Och jag har glömt min lunch hemma idag, måste ut och hitta nått att äta, bara tråkiga saker att välja på, blä. Mat suger...

Jag vet att jag kan verka negativ, men det är jag inte alls för negativitet suger...

3 kommentarer:

Daniel sa...

Kom till Finland å gosa vetja!

Anonym sa...

Hmm... Lite suger det kanske men det finns ljusglimtar! Glöm aldrig det.

Ponte sa...

Daniel - Omedelbums!

Kim - Det gör det ju alltid, fredag...