onsdag 1 oktober 2008

Ont om folk igen

Lördagens äventyr började som vanligt i en bar, 3 gäster och bartender. Efter en öl blev det nästa bar där det var lite folk iallafall, men inte nått kul bara någon 40+:are som flörtade vilt, men jag var ytterst ointresserad, drack ur min öl och gick vidare. Nästa ställe hade haft 14 gäster in total på de 8 timmar de haft öppet och 4 när jag kom. Men innan jag gick dök 4 riktiga björnar upp, vikt mellan 100 och 160 kilo någonstans...

Traskade tillbaka till det första stället och nu var det lite mer folk. Först träffade jag favvo-farbröderna och fick en tequila med dem och sedan dök en fellow bloggare upp. När farbröderna givit sig iväg blev det schlagersnack, homosnack och bloggsnack och en massa annat, mycket trevligt.

Vi avslutade vår kväll med att ta en cykeltaxi och få en medister på Rådhusplatsen, mums!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, en fellow bloggare!
Inte var det jag.

Ponte sa...

Det var väl inte det...