torsdag 30 oktober 2008

Fylla och kompisar hit och dit

Så jag lade beslag på Spicy och hans kompis i helgen, kompisen var rätt berusad, men ganska trevlig iallafall. Så gick vi vidare till ett par andra ställen och fick några öl, träffade en svensk till som vi visade runt och till slut blev det också en 5:e svensk som vi tog hand om, utmärkt.

Så delade vi på oss, Spicy+kompis gick till ett ställe och vi till ett annat, det visade sig senare att de inte kommit in för det var för fullt och vi stannade inte länge på vårt ställe eftersom det var så stimmigt, trångt och varmt. Istället så fortsatte vi, och de andra blev mer och mer påtagligt berusade. Det värsta med svenskar i Danmark är att de blir så fulla.

Så vi fortsatte, träffade Spicy och hans kompis igen, kul att se 2 riktigt fulla killar som har svårt att sitta rakt försöka kommunicera med varandra, spännande. Nåja, natten började övergå till morgon och vi delade återigen på oss eftersom vi skulle åt olika håll. Jag kämpade med att hålla den ena fulla killen vaken på mitt tåg och Spicy kämpade med den andra.

På väg hem stod jag på huvudet i trappan hemma, det ekade i hela huset, så pinsamt fast jag inte ens var värst berusad, men när jag kom in i lägenheten var jag i säng naken typ 2,5 minuter senare och märkte inte SMS:et med frågan om jag inte ville ha en man i min säng inatt. Det var kanske lika bra...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såna där sms älskar vi.

Ponte sa...

Japp, men inte vid den tiden på dygnet, för då vill jag snarka järnet!